Διοίκηση Μάρκετινγκ

Το μάθημα Διοίκηση Μάρκετινγκ παρέχει στους φοιτητές ένα πλαίσιο για την αξιοποίηση και εφαρμογή της έννοιας του Μάρκετινγκ σε επιχειρηματικό επίπεδο. Οι διαλέξεις αυτές έχουν δομηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι φοιτητές να εξοικειωθούν με τις θεμελιώδεις έννοιες του Μάρκετινγκ αλλά και τα εργαλεία που αυτό χρησιμοποιεί, όπως: Διοίκηση & Στρατηγική Μάρκετινγκ, τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς, τιμολόγηση, προώθηση, διανομή,  κύκλος ζωής του προϊόντος, συμπεριφορά του καταναλωτή, έρευνας αγοράς και μάρκετινγκ και τέλος το πρόγραμμα Μάρκετινγκ. Τα στοιχεία που εξετάζονται σε αυτό το μάθημα συνθέτονται και υλοποιούνται στο πλαίσιο ενός ευρύτερου προγραμματισμού Μάρκετινγκ. Ένας από τους σημαντικότερους στόχους είναι η κατανόηση του κρίσιμου ρόλου που παίζει το Μάρκετινγκ για την ευημερία, ανάπτυξη και την προσφορά αξίας για την επιχείρηση και την κοινωνία. Δίνεται έμφαση στην πρακτική εφαρμογή του Μάρκετινγκ, όπου συνδυάζεται η θεωρία με την πράξη.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:

Κατανοούν τις ιδιαιτερότητες της Διοίκησης Μάρκετινγκ.

Αναγνωρίζουν και προσδιορίζουν Αγορές, Πελάτες και Ανταγωνιστές.

Είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα εργαλεία του μίγματος Marketing με ουσιαστικό τρόπο, με στόχο να προσφέρουν μεγαλύτερη αξία στους πελάτες, στην επιχείρηση και στην κοινωνία.

Αναγνωρίζουν τη σημασία της εμπιστοσύνης των πελατών (customerloyalty) και επιζητούν διαφορετικούς τρόπους για την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών.

 

Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Π.Μ.Σ."ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΜΒΑ)"
Π. Ράλλη και Θηβών 250, 12244, Αιγάλεω
e-mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
6946245722, 210.5381101, 210.5381207, 6973809233

Vertical Banner Transparent 1
     

  

Back to top