Αντικείμενο - Σκοπός

Το ΠΜΣ αποσκοπεί στην εξειδικευμένη εκπαίδευση αποφοίτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ στην επιστήμη της Διοίκησης με τέσσερις κατευθύνσεις: α) Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, β) Μάρκετινγκ και Επικοινωνία, γ) Εφοδιαστική Αλυσίδα και Μεταφορές και δ) Εμπείρων Στελεχών Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

29Περισσότερο αναλυτικά, τα γνωστικά αντικείμενα καλύπτουν τις γνώσεις, δεξιότητες και τάσεις:

  • Στην Διοικητική Επιστήμη και σε όλους του τομείς δραστηριοποίησης (Παραγωγή, Πωλήσεις, Χρηματο-οικονομική Διαχείριση, Μάρκετινγκ, Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων, Ολική Ποιότητα, Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων).
  • Στην καινοτόμο Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνίας που χρησιμοποιείται στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον είτε αφορά τις σχέσεις μεταξύ των επιχειρήσεων (B2B) είτε μεταξύ πελατών και επιχειρήσεων (B2C).
  • Στον τομέα της διαχείρισης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των Μεταφορών.
  • Στις σύγχρονες μορφές Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.
  • Στην εφαρμογή όλων των παραπάνω σε τομείς δραστηριοποίησης της Ελληνικής Οικονομίας όπως είναι το Εμπόριο, ο Τουρισμός, η Ναυτιλία, η Τεχνολογία και η παροχή υπηρεσιών.
  • Στον εμπλουτισμό θεωρητικών γνώσεων και στην ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την στελέχωση θέσεων ευθύνης του ανώτερου και ανώτατου επιπέδου διοίκησης.
  • την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους για την ανάλυση και επίλυση προβλημάτων και
  • τη συγκρότηση επαρκούς γνωστικής υποδομής, χρήσιμης για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων, την προσαρμογή των συστημάτων διοίκησης και λειτουργιών σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον καθώς και την εμβάθυνση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απαιτούνται από ηγετικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών με την διενέργεια περαιτέρω έρευνας και μελέτης.

Στόχος του είναι η απόκτηση εξειδικευμένης επιστημονικής γνώσης και δεξιοτήτων από τους συμμετέχοντες στα προαναφερθέντα αντικείμενα ώστε να επιτύχουν:

  • την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους για την ανάλυση και επίλυση προβλημάτων και
  • τη συγκρότηση επαρκούς γνωστικής υποδομής, χρήσιμης για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων, την προσαρμογή των συστημάτων διοίκησης και λειτουργιών σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον καθώς και την εμβάθυνση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απαιτούνται από ηγετικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών με την διενέργεια  περαιτέρω έρευνας και μελέτης.
 

Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Π.Μ.Σ."ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΜΒΑ)"
Π. Ράλλη και Θηβών 250, 12244, Αιγάλεω
e-mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
6946245722, 210.5381101, 210.5381207, 6973809233

Vertical Banner Transparent 1
     

  

Back to top