Πρόγραμμα Μαθημάτων

Κάθε διδακτικό εξάμηνο περιλαμβάνει τουλάχιστον δεκατρείς (13) πλήρεις εβδομάδες. Για την ολοκληρωμένη παρακολούθηση του ΠΜΣ οι φοιτητές υποχρεούνται να παρακολουθήσουν δώδεκα (12) υποχρεωτικά μαθήματα, ανάλογα με την κατεύθυνση που θα επιλέξουν.

study3

Το σύνολο των μαθημάτων κάθε εξαμήνου αντιστοιχούν σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες κατά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS). Επίσης, η διπλωματική μεταπτυχιακή εργασία αντιστοιχεί σε τριάντα (30) πιστωτικές μονάδες κατά ECTS. Το ελάχιστο σύνολο των πιστωτικών μονάδων (ECTS) για την ολοκλήρωση του ΠΜΣ είναι εκατόν είκοσι (120). Η γλώσσα διδασκαλίας του Π.Μ.Σ. είναι η Ελληνική ή η Αγγλική. Τα μαθήματα κατά εξάμηνο κατανέμονται ως ακολούθως.

ΕΞΑΜΗΝΙΑΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

 

Ψηφιακό Επιχειρείν

(Digital Business)

Διοίκηση

(Management)

Μάρκετινγκ

(Marketing)

Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ

1

Ποσοτικές Μέθοδοι (Quantitative Methods)

2

Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική Financial and Managerial Accounting)

3

Επιχειρησιακή Έρευνα/Διοικητική Επιστήμη

(Operational Research Management)

Οικονομικά για Στελέχη της Διοίκησης (Economics for Management)

4

Διαχείριση & Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων

(Human Resource Management)

Εφαρμοσμένα Θέματα Μάνατζμεντ (Applied Topics in Management)

Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ

1

Διοίκηση Μάρκετινγκ (Marketing Management)

2

Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management)

3

Διαχείριση Αλλαγής

(Change Management)

Διοίκηση Παραγωγής & Υπηρεσιών (Operations Management)

4

Ανάλυση & Σχεδίαση Πληροφοριακών Συστημάτων

(Analysis and Design of Information Systems)

Στρατηγικός Προγραμματισμός (Strategic Planning)

Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ

1

Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ

(e-Commerce and Digital Marketing)

Συστήματα Ελέγχου Διοίκησης (Management Control Systems)

Έρευνα Αγοράς & Συμπεριφορά Καταναλωτή (Market Research and Consumer Behavior)

2

Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εφαρμογών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

(Design and Development of e-business Applications)

Διεθνές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ

(International Management & Marketing )

Βιομηχανικό Μάρκετινγκ και Διοίκηση Πωλήσεων (Industrial Marketing and Sales Management)

3

Επιχειρησιακές Επικοινωνίες (Corporate Communications)

Αξιολόγηση Επενδύσεων & Μελέτες Σκοπιμότητας (Investment Analysis and Feasibility Studies)

Διεθνές και Εξαγωγικό Μάρκετινγκ

(International Marketing)

4

Επιχειρηματική Ευφυΐα

(Business Intelligence)

Επιχειρηματικότητα & Κατάρτιση Επιχειρησιακού Πλάνου

(Entrepreneurship and Business Plan Development)

Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

(Digital Marketing & Social Media)

Δ’ ΕΞΑΜΗΝΟ

1

Εκπόνηση Διπλωματικής Ερευνητικής Εργασίας

 

 

2.MANAGEMENT
3.MARKETING
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πανεπιστημιούπολη 1)
Π.Μ.Σ. "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΜΒΑ"
Αγίου Σπυρίδωνος, 12243 Αιγάλεω, Αθήνα
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
210.5385209, 210.5385205, 210.5385214
*Τα μαθήματα διεξάγονται στην Πανεπιστημιούπολη 1

1. DIGITAL BUSINESS
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πανεπιστημιούπολη 2)
Π.Μ.Σ. "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΜΒΑ"
Π. Ράλλη και Θηβών 250, 12244, Αιγάλεω
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
6946245722, 6973809233
*Τα μαθήματα διεξάγονται στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς

Vertical Banner Transparent 1
     

  

Back to top